FANDOM

02161 1

Nigdy nie widziano ula Nepety z zewnątrz. Został on zbudowany w jaskini, ale nigdy nie pokazano go z zewnątrz. Jej kolor krwi zajmuje miejsce w klasie nisko-średniej, więc zwykła architektura w jej ulu może odzwierciedlać jej status. Budynek został później rozszerzony przez Eridada Amporę żeby osiągnąć siedem bram i wymaganą przez Sburb Skaię, ale ostatecznie został zniszczony wraz z całą planetą Nepety podczas szału Jacka Noira.

Spoczyblok Edytuj

Nepetaroom

Spoczyblokiem Nepety jest wnętrze jaskini. Które zostało częściowo zniszczone zabijając jej lusus, Pounce de Leon. Posiada jeden mebel, szary stół, który przytrzymuje jej komputer z wyboru, blok rysunkowy. Najwyraźniej uwielbia rysować, a ściany pokryte są popiołem, krwią i sadzą. Te bazgroły obejmują Ścianę Parowania, której używa żeby parować jej znajomych. Wydaje się że ona i jej lusus zabiły dwie bestie, których teraz używają jako puchatych dywanów. W końcu kto nie lubi czuć rano zakrzepłej krwi i sierści między palcami? Część lub całość ściany najwyraźniej znajduję się na skraju jaskini, przedstawiającego Nepecie wiele okien z czystym widokiem na niebo. To sugerowałoby, że jej ul, albo przynajmniej jej spoczyblok, jest wbudowany w zbocze góry.