FANDOM

Gamzeehome

Ul Gamzeego mieści się na plaży, ze względu na fakt, że jego lusus jest stworzeniem wodno-lodąwym, co odzwierciedla jego pozycję na Hemospektrum, tuż poniżej mieszkańców morza. Jego ul jest ukształtowany z dziwnych krzywych ścian i struktur, zwieńczonych parasolem w tym samym kolorze co jego okna.

Budynek został później rozszerzony przez Tavrosa Nitrama żeby osiągnąć siedem bram i wymaganą przez Sburb Skaię, ale ostatecznie został zniszczony z całą planetą Gamzeego podczas szału Jacka Noira.

Spoczyblok Edytuj

GMRESPITE

Spoczyblok Gamzeego jest lokalizacją w Homestucku, a raczej w jego odbicu Hivebent. Podobnie do pokoi innych trolli ten jest szary z oknami podzielonymi 12 kratami, ale w przeciwieństwie do nich, pokój Gamzeego zawiera drzwi prowadzące prosto na plażę. Na ścianach znajduję się także kilka plakatów przedstawiających Juggalo i obrazy związane z klaunami, jednym z podstawowych aspektów Gamzeego.  Podłoga i inne widoczne powierzchnie są zaśmiecone przez jego clownie akcesoria, takie jak trąbki, pałki do żonglowania, monocykl i nieograniczone zapasy Faygo. Na blacie stoją też śluzo ciastka które Gamzee najwyraźniej upiekł, a które wyglądają jakby pochodziły prosto z jego czerwonego Regenerokonu. Łuskotop tego samego koloru znajdował się na innym stole, ale został szybko scaptchalogowany.