FANDOM

Aradiahome

Ul Aradii jest mały, i prawdopodobnie znajduje się na obrzeżach miasta w którym mieszka Sollux, chociaż zielone wieże w tle mogą być tylko częścią krajobrazu. Jego lokatorka wycięła część ziemi przed jej domem, by zrobić miejsce na swoje wykopaliska archeologiczne. Podobnie jak większość innych uli jego struktura jest przeważnie szara z oknami podzielonymi 12 kratami. Z zewnątrz okna mają kolor żółtawego brązu, a na szczycie budynku znajduję się wiatrak. Jej ul jest podobny do ula Tavrosa, co odzwierciedla jej przynależność do najniższej kasty.

Ul Po Śmierci Aradi Edytuj

Po śmierci Aradi jej dom jest pokryty winoroślą i zaczyna gnić i się rozpadać.To dlatego, że ul został zniszczony w wybuchu psychicznej mocy Solluxa. Jedyne co pozostaje, to dolny poziom, który jest teraz bez dachu. Aradia mogła przebudować jej domu, ale nie miała potrzeby schronienia się jako duch.

Ul w Medium Edytuj

Aradiahomemedium

W Medium jej część domu ginie, choć nieco trawy załapało się z ulem, i leży na wierzchu kwarcu. Budynek później rozszerzony przez Nepetę Leijon w celu sięgnięcia siedmiu bram, i ostatecznie wymaganej przez Sburb Skai, ale ostatecznie został zniszczony wraz z całą planetą Aradii podczas szału Jacka Noira.

Spoczyblok Edytuj

Aradiaroom

Spoczyblok Aradi jest wypełniony przedmiotami których używa podczas swoich przygód. Jej Lusus spała tutaj, zanim została zniszczona przez Vriskę. Dawny biczotypowy specyfikator starcia Aradi jest widoczny na podłodze. Troll Indiana Jones, i jej podłoga pełna narzędzi kopalnianych, dopasowuje jej powinowactwo do archeologii. Ma czerwone kostki na stole, które kontrastują z niebieskimi kostkami Vriski, i które są prawdopodobnie używane do Flarp. Na szarym stole za nią można zobaczyć kilka pozytywek. Prawdopodobnie jest to zapowiedź jej roli jako Służki Czasu, a jedna jest otwarta, i ewentualnie to jej użyła do zalchemizowania swojej pozytywkowej maszyny czasu, podobnej do harmonogramów Dave'a.