FANDOM

Jade Harley zalchemizowała różne stroje w trakcie trwania Homestucka.

Garderobinator Edytuj

Jade Harley

Koszula Jade pierwotnie zmieniała się pomiędzy 10 różnymi obrazkami ze względu na urządzenie w jej pokoju o nazwie Garderobinator. Wzory są wymienione poniżej:

  • Atom: Schemat atomu, pokazany tuż przed tym jak widok zostaje przełączony na Wygnanego Przybłędę w napędzie atomowym Podniebnej Bazy. Było to pierwotnie uważane za jej "niedopatrzenie", gdyż był jedynym stałym symbolem gdy Garderobinator został ustawiony na wyświetlanie losowych wzorów, o pojawił się na różnych obiektach związanych z Jade.
  • Demon: Sylwetka Beka, pojawiająca się po raz pierwszy kiedy Jade myślała o nakarmieniu go. Symbol ten pojawił się także na dyni, która (nie) była w jej przedsionku. Okazuje się, że jej jedynym będącym do użytku symbolem po tym jak jej pokój eksploduję, i staje się jej domyślnym. Jako takie, wszystkie jej zalchemizowane stroje używają tego symbolu.
  • Dynia: Pierwszy symbol pokazany tuż po tym jak czytelnik próbował zrzucić na nią dynię.
  • Liść: Najpierw pojawia się kiedy Jade mówiła o swoich zainteresowaniach, głównie ogrodnictwie. Andrew pierwotnie planował że będzie to domyślny symbol na jej koszuli.
  • Duch: (Niebieski) Zielony Śluzo Duch najpierw pojawia się, kiedy przypomniała sobie o John'nie. Oryginalny symbol na jej koszuli.
  • Spinograf: Przestawia Siedem Bram w Sburbie. Po raz pierwszy pojawił się, kiedy Jade zbierała mandarynką z jej ogrodu. Jego znaczenie jest nieznane.
  • Kalmaś: Po raz pierwszy pokazany tuż przed tym jak weszła do jej sypialni, która jest pełna kalmasiowych pluszaków.
  • Radioaktywność: Znak zagrożenia nuklearnego, po raz pierwszy zaprezentowany podczas podnoszenia karabinu w pobliżu jej urano-zaśmieconego stołu.
  • Słońce: Stylizowane słońce, a także symbol Blasku widać wiele razy w historii, początkowo tutaj.
  • Kwiat: Prosty kwiat.

Należy zauważyć że ta koszula jest z długimi rękawami, jak John'a, a nie z krótkim rękawem jak Rose lub Dave'a.

Strój Iron Laski Edytuj

JadeIron

Strój który tworzy ze zbroi Iron Mana jej Dziadka i jej Koszuli z Demonem. Kosztuję to 100,000 jednostek Ziarna Budowlanego, 20,000 Rubinu, 10,000 Bursztynu i 1000 Uranu. Twierdzi, że jest to stylowy, ale kłopotliwy i prawdopodobnie dobry tylko na specjalne okazje strój. Mówi, że dla zwykłego używania, wolałaby strój, który jest bardziej wygodny i nie narusza praw autorskich. Nosi go podczas zaczynającego się jej żabo-klonującego zadania, będąc informowaną przez Kanayę.

Sukienka Eklektyki Edytuj

JadeDress

Jade tworzy Sukienkę Eklektyki łącząc jedną Ślicznotkę swojego Dziadka i jej koszulę z demonem. Kosztowało ją tylko 8 sztuk kobaltu. Suknia jest niebieska i falista, z dwoma warstwami spódnicy. Ma jasnoniebieski pasek.

Jade komentuje ją, że teraz jest "o wiele lepiej", i nie ma nic innego do powiedzenia.

Squiddlejacket

Kalmurteczka i Kalmuciki Edytuj

Jade łączy jej Lunchtop, jedno z trofeów myśliwskich jej Dziadka i jej buty i koszulę, aby stworzyć Ciepłą Włochatą Kalmurteczkę i Kalmuciki. Pełnią one rolę komputerów. Jade nigdy nie zostanie złapana bez komputera, kiedykolwiek.

Suknia Dead Shuffle Edytuj

Deadshuffle

Jade stworzyła suknię Dead Shuffle łącząc Zgrzybiałą Mumię, jej strój i plakat

Północnej Załogi Dave'a. Kosztowało ją to 40 sztuk Smoły, 40 Granatu, i 40 sztuk innych nieznanych rodzajów ziarna. Koszula tego stroju jest podobna do Garniaka Czterech Asów Dave'a.

Gdy Jade nosi ten strój, czuje się niemal jakby wyskoczyła prosto z jakiegoś anime. Nosi ją podczas wizyty Aradii i innych trolli w sennej bańce.

Suknia Three in the Morning Edytuj

Threeinmorning

Strój Jade zalchemizowany ze Sukni Eklektyki, plakatu Filcu Dave'a, i Magicznej Kuli Numer 8. Kosztowała 8 sztuk Smoły i jedną sztukę Uranu. Bardzo przypomina strój Śniezynki z okładki Filcu. Pani Paint jest widoczna w takiej samej sukni.

Jade nie wyobraża sobie noszenie jej na coś innego niż specjalne okazje, tak jest elegancka. Plus fakt że odmraża sobie w niej tyłek. Później nosi ją podczas klonowania żab z Dave'em i rozpalania Kuźni,najwyraźniej uważając to za wystarczająco specjalną okazję.

Koszula z Logiem Skaianetu Edytuj

BabyJadeSN

Młoda Jade jest widoczna w tej koszuli w przeszłości. Jest ono w kształcie diamentu, ewentualnie zapowiadając 4 ćwiartki, tak jak odpowiednio koszula John'a z pikiem i koszula Dave'a z sercem. Wiążę się to również z powiązanym żywiołem Jade, ziemią.

Strój Wiedźmy Przestrzeni Edytuj

Godtierjadesprite

Po śmierci na jej Łożu Celu, Jade otrzymuję swoją "boskość", gdy łączy się z Jadesprite na pobojowisku podczas Kaskady. Jej strój jest przede wszystkim czarny z ciemnoszarymi w elementami. Ma długi, rozszczepiony kaptur i symbol Przestrzeni na miejscu sylwetki demona. Na jej stopach znajdują się pończochy w szare paski i rubinowe pantofle, co jest odniesieniem do Złej Czarownicy ze Wschodu z Czarnoksiężnika z krainy Oz. Jest to jeden z kilku stroi Jade którego nie otrzymała alchemizujac czegoś w jakiś sposób.