FANDOM

The Summoner

Przyzywacz latający z Pirozgniew.

Przyzywacz był przodkiem Tavrosa Nitrama i po-zgrzytową wersją Rufioha Nitrama.

Historia Edytuj

Według dziennika Markizy był przywódcą armii bestii i członkiem kawalerzeźników. Dzięki jego umiejętnościom i odwadze szybko stał się ich przywódcą. Po tym zdobył ich nieśmiertelną lojalność hodując lub ujawniając swoje skrzydła, które były aspektem występującym tylko w legendach. Jego odwaga inspirowała żołnierzy do pójścia za nim w rewolucji przeciwko wysokokrwistym. Jednak jego rewolucja została zdławiona i Protekcja rozkazała wszystkim dorosłym trollom wyruszyć w przestrzeń kosmiczną, pozostawiając planetę zamieszkaną jedynie przez młodzież. Co miało zapobiec kolejnym buntom. Biorąc pod uwagę trwający gag o Poczwar Panie, jest to prawdopodobnie odniesienie do faktu, że Nibylandia jest zamieszkana wyłącznie przez dzieci, które zostają wieczne młode.

Relacje Edytuj

Markiza Kądziołek MyślikiełEdytuj

Według Magicznej Białej Bili Przyzywaczowi było przeznaczone zostać konstantem Markizy, ale jednocześnie był tym, który miał ją zabić. Markiza zakłada, że przez jego stan jako niskokrwistego, nie urodzi się przez jakiś czas po skończeniu jej dziennika. Biorąc jednak pod uwagę, że przodkowie przybili na Alternię poprzez meteoryty, jej spekulacje nie mogą wskazywać na wszystkich. Nie wiadomo jak skończyła się ich historia, jednak wiadomo że Przyzywacz wypełnił swoje przeznaczenie.

NieoznaczonyEdytuj

Jego historia i motywy działań są bardzo podobne do tych Nieoznaczonego. Oboje poprowadzili rewolucję przeciwko wysokokrwistym, oboje zostali zgładzeni i wymazani z historii, ale przetrwali w formie legendy. Jest bardzo możliwe, że jego rewolucja została zainspirowana właśnie legendami o Nieoznaczonym.