FANDOM

Houseguests

Przebrani Goście są czterema naturalnych rozmiarów lalkami przy kominku w domu Jade. Lubią gromadzić się na herbatkę w grzeczny i dystyngowany sposób. Jednym z gości jest MĘŻNY RYCERZ, w garniturze i hełmie. Innym gościem jest zgrzybiała MUMIA w Napoelono-podobnym stroju. Mogliśmy zobaczyć tylko sylwetki dwóch pozostałych, aż John przypadkowo upuścił wypchanego Tyfeusza na nich wszystkich. Wtedy ujawniło się że pozostała dwójka to cudnej urody PIĘKNOŚĆ, a drugim jest wypchany ŁOŚ z porożem i w białym smokingu.

Wszystkie cztery pokazują zamiłowania dziadka Jade (myślistwo, rycerze, piękne kobiety i wypychanie), podobnie jak opiekunowie innych dzieci w Homestucku mają ten sam rodzaj lalki. Początkowo wierzono że mieli być zaangażowani w sprototypowanie sprita Jade, ponieważ zakłada się że zostały zgromadzone przez dziadka Jade żeby dać wiele możliwości dla jej przyszłego sprita. Wypadek sprawił że wypchane zwłoki dziadka i Tyfeusza znalazły się za blisko kernela. John próbował włożyć do niego błękitną ślicznotkę, mając nadzieję że osłabi tym Jacka Noira, ale został uśpiony przez Vriskę. Bek następnie wypaczył całą tą stertę w przestrzeni, i sprototypował siebie samego.

Niebieska Ślicznotka znajdowała się też na jakiejś dziwnej udawanej randce z dziadkiem w chwili jego śmieci. Sprawiło to że Jade zaczęła bać się w dzieciństwie tej lalki, wierząc że mogła popełnić morderstwo. Straszyła Jade w snach do czasu aż wyrosła z dziecinnego strachu.

Ich podobieństwo do Lalki Harlequina i Pradawnej Księżniczki prawdopodobnie jest jedną z wielu fałszywych wskazówek, przeznaczonych do zrzucania spekulacji na temat prototypów Jade.