FANDOM

Ostateczna Alchemia jest ważnym elementem Sburba. Jej celem jest prawdopodobnie stworzenie nowego wszechświata, lub alternatywnie życia we wszechświecie.

Wymagania Edytuj

Kuźnia sesji może znajdować się tam gdzie jest ona wykonywana. Może też być wymagane w pełni sprototypowane pobojowisko. Ostateczna Alchemia wymaga ekstremalnej ilości ziarna, które podobno można uzyskać tylko poprzez zabijanie rezydentów.

Terezi sugeruję, że może być możliwe wykorzystanie ziarna uzyskanego po śmierci rezydentów w regularnej alchemii, co sugeruję, że ziarno jest wyrzucane ze wszystkich regularnie kolekcjonowanych typów.

Vriska pokazuję bardziej istotne kroki, będące przypuszczalnie częścią Ostatecznej Alchemii: gracze muszą dobudować swoje domy aż do Skaii, a ziarno musi być wdrożone przy w pełni wybudowanym domu każdego gracza, w celu rozproszenia hordy ziarna na swoich planetach w Skaii, a potem ktoś musi rozpalić kuźnię (choć jest możliwe, że ten ostatni wymóg jest unikatowy dla sesji B2; jako że Ostateczna Kijanka spadła do kuźni, jej rozpalenie może mieć cel uwolnienia jej i wysłania do Skaii poprzez wybuch wulkanu, choć jest to tylko spekulacja). Ziarno służy jako substancja odżywcza, aby odżywiać starszą Ostateczną Żabę. Po tym, gracze mogą ubiegać się o Ostateczną Nagrodę.