FANDOM

Medium

Medium to tajemnicza kraina, która stanowi część Incipisfery. Po raz pierwszy zostało wprowadzone gdy Dom Johna został wysłany do obszaru kiedy ugryzł Kruksytowe Jabłko. Później dołączył do Rose, Dave i Jade.

Nannasprite opisuje Medium jako pierścień czystej pustki, dzielący światło i ciemność. Medium wydaje się być głównym organem Incipisfery, z królestwem ciemności poza nim w stosunku do czterech głównych planet i królestwem światła w jego obrębie. Aby być całkowicie specyficznym, Hussie określił Medium jako kończące Osłonę.

Głównym celem Sburba jest osiągnięcie Medium i dojście do Siedmiu Bram, ostatecznie osiągając sferę Skai w jego centrum. Punktem wyjścia tej podróży jest indywidualna planeta każdego gracza. Każda planeta ma coś wspólnego z tytułem gracza, a co ważniejsze, z jego osobowością. Skrzaty, Ogry i wiele innych przeciwników musi być zwalczane przez graczy, aby móc budować swoje konstrukcje do jak najwyższego poziomu. O dziwo, gracze nadal otrzymują prąd i dostęp do Internetu, nawet jeśli przewody są wyraźnie nie podłączone do niczego. Rose wysnuła teorię, że gra dostarcza tych usług, aby nie dawać graczom niepotrzebnych utrudnień – to znaczy, nawigowanie w ciemnym domu lub brak możliwości komunikować się z innymi graczami w sesji – na początku gry.

Należy zauważyć, że planety trolli zostały zniszczone, jedna po drugiej, przez Jacka Noira, a także utraciły Prospit i Ders.

Jak dotąd, wszystkie planety Pustej Sesji posiadały motywy śmierci i spustoszenia. Jest to poniekąd właściwe, ponieważ oznacza to, że sesja jest nieważna i nie może przynieść owocu. Fakt czy jest to celowa mechanika gry lub usterka pozostaje nieznany.

Planety poza Medium Edytuj

Eight Planet Session

Schemat wyświetlony w Laboratorium Skaianetu w pierwotnej sesji wydaje się sugerować, że istnieje osiem planet, każda z Siedmioma Bramami między nimi a Skaią. Znaczenie tego obrazka było przedmiotem spekulacji przez długi czas. Jednak teraz jest najbardziej prawdopodobne, że to zapowiedź sesji z 8 przed- i po-zgrzytowymi dzieciakami.

Sesja DzieciakówEdytuj

Przed zgrzytem Edytuj

Four Planets

Po zgrzycie Edytuj

Act6Act4

Sesja trolliEdytuj

Sesja CalibornaEdytuj