FANDOM

Dla przed-zgrzytowej wersji tej postaci, sprawdź Cronus Ampora.

Dwuszram (ang. Orphaner Dualscar) był przodkiem Eridana Ampory i po-zgrzytową wersją Cronusa Ampory.

Historia Edytuj

Był nemeitrem Markizy Kądziołek Myślikieł, i oryginalnym właścicielem Celownika Ahaba. Kołnierz jego munduru jest wzorowany podobnie jak ciała Imperialnych Dronów, wobec których wszystkie trolle mają skłonności do strachu.

Był niezwykle skłonny do zazdrości, pogardzając czerwonymi grami Markizy z innymi trollami choć była już jego nemeiterką. Pewnego wieczoru Markiza ukradła kilku jego niewolników. I kiedy ich wykorzystywała, próbowała zmusić Dwuszrama do oglądania jej, kiedy kontrolowała jedną z jego niewolnic (przypuszczalnie Dolorosę), zmuszając ją do zadowalania jej seksualnie. Zostało napisane, że stał i patrzył zdegustowany i że przez jej czyny narodziła się w nim zbuntowana wściekłość. Niezwykle rozgoryczony przez jej zachowanie, odrzucił ją jako swoją nemeiterkę i zamordował niewolnicę ze złości lub zazdrości.

Dualscar
Należy również wspomnieć, że żywił pewnego rodzaju czerwone uczucia do Protekcji, choć nie wiadomo do końca o ich wzajemnych relacjach.

Próbował poinformować Wielkiego Wysokokrwistego o położeniu Markizy, ale został zabity przez Juggalominatorów za bycie w stanie opowiedzenia jednego przyzwoitego kawału. O czym dokładnie był ów kawał, i dlaczego tak zdenerwował Juggalominatorów, nie jest jasne.

Ponieważ Celownik Ahaba i Fluorytowy Oktet zostały znalezione na tym samym statku przez Eridana i Vriskę, pozostaje możliwość, że Myślikieł prawdopodobnie ukradła broń przed lub po jego śmierci.

Postacie w Homestuck
Dzieciaki przed Zgrzytem John EgbertRose LalondeDave StriderJade Harley
Dzieciaki po Zgrzycie Jane CrockerRoxy LalondeDirk StriderJake English
Trolle po Zgrzycie Aradia MegidoTavros NitramSollux CaptorKarkat VantasNepeta LeijonKanaya MaryamTerezi PyropeVriska SerketEquius ZahhakGamzee MakaraEridan AmporaFeferi Peixes
Trolle przed Zgrzytem Damara MegidoRufioh NitramMituna CaptorKankri VantasMeulin LeijonPorrim MaryamLatula PyropeAranea SerketHoruss ZahhakKurloz MakaraCronus AmporaMeenah Peixes
Cheruby CalliopeCaliborn
Opiekunowie TataMama RoseBro Dave'aBekerelKoci BógMama RoxyBrach Dirka
Postacie drugoplanowe NannaJaspersMały CalDziadekDziadzioMutieMały HalBabcia
Sprite'y NannaspriteJasperspriteCalspriteDavespriteJadespriteTavrispriteGcaattavrospriteFefetaspriteJasprosesprite^2ArquiuspriteErisolspriteDavepetasprite^2